Het verschil tussen Conditioner en Crèmespoeling

pic 1 creme hair treatment beauty and backpack 171211
Veel meisjes gebruiken conditioner of crèmespoeling in hun haar
Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen die twee.
Dat ga ik jullie vandaag vertellen.
elvive-re-nutrition-caring-cream-conditioner

Het zijn producten die aardig op mekaar lijken, toch is er echt een verschil.
Helaas heb ik zelf geen conditioner thuis liggen dus ik kan jullie niet vertellen wat het verschil is qua substantie.

Conditioners “repareren” je haar van binnen het sluiten een soort schubben (die maakt de shampoo open)
Conditioner is er ook voor om je haar mooi te laten vallen, zo word door conditioner je haar ook minder statisch
Ook als je klittend haar hebt is een conditioner een aanrader.
Ik heb een vriendin en die heeft een beetje kroes haar,
sinds een tijdje gebruikt ze conditioner en der haar heeft meer model gekregen!
Conditioner moet je vooral niet boven op je hoofdhuid aanbrengen.
Anders sta je ge garandeert dagelijks je haar te wassen en dat willen we natuurlijk niet!
Het product dat het meest in conditioners voor komt is siliconen,
Gelukkig zijn we al zo ver in de toekomst dat er ook schilicoon vrije conditioner bestaat,
mocht je dit vermijden :)

Crèmespoeling legt een soort bescherm laagje om je haar heen.
En gaat het haar niet in.
Wel sluit het de schubben maar op een andere manier dan conditioner,
waar conditioner naar binnen gaat blijft crèmespoeling er omheen liggen.
Crèmespoeling moet je ook meer zien als een anti klit spray,
Het is bedoeld om de klitten eruit te halen,
erg handig als je met meisjes met lang haar hebt.

Zelf gebruik ik crèmespoeling omdat dat toch wat lichter is dan conditioner.
En waarbij ik qua conditioner meer tegen kwam dan bij crèmespoeling is dit de informatie die ik jullie kan geven haha
Het is erg verschillend wat je haar nodig heeft, dus ik zou ze beide uittesten.

Het grote verschil:

Conditioner:
– Laat het haar mooi vallen
– Repareert
– Goed voor dik stug haar

Crémespoeling:
– Anti klit
– Beschermt
– Naait de punten aan elkaar

Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad :)
een keer een informatief artikel,
Als je nog informatie hebt om bij te voegen hoor ik dat graag :)

xJasmijn
Doen jullie al mee aan de winactie?
Vanavond om 20:00 maak ik de winnaar bekent!

3 gedachtes over “Het verschil tussen Conditioner en Crèmespoeling

Plaats een reactie