Kleenex Collection

_DSC0426[1]
M’n moeder had twee doosjes Kleenex gekocht.
Ze kwam naar me toe en zei, Is dit niet leuk voor je site?
Eerst had ik zo iets van nee.. Zakdoekjes?
Maar aangezien het leuke design ga ik jullie er toch wat over vertellen :)
Kleenex komt oorspronkelijk uit de Verenigde staten en is in 1924 op de markt gebracht.
Oorspronkelijk kwam het op de merk om crème van je gezicht af te halen.
Tegenwoordig gebruikt niemand meer tissues om je gezicht mee te reinigen en zijn het wegwerpzakdoekjes geworden.
_DSC0422[1]
Dat fluffy ding daar links boven in is mijn kat haha.
En Jongens, ik kon echt werkelijk waar geen foto plek vinden, overal was het licht bagger…
Maar in ieder geval, dit zijn de doosjes die er op dit moment zijn.
Een met uilen motief en een met Bomen.
Ik vind het leuk dat Kleenex met de seizoenen mee speelt,
zo heb je altijd in een bepaald seizoen iets van dat seizoen in huis :)!
_DSC0430[1]
De zakdoekjes zijn 3 laag’s
Wat kleenex er over zegt:

  • Modern design
  • Zacht
  • Stevig
  • Zakdoeken 3 lagen

Deze dozen hebben een modern design dat regelmatig verandert. Door de originele en unieke prints passen deze doosjes perfect in uw interieur! Bovendien bezitten de zakdoekjes van dit assortiment de zachtheid en stevigheid die u van een Kleenex® verwacht.

Ik vind de doosjes er erg leuk uit zien.
Erg vrolijk en lekker herfstig.
Ik ben erg benieuwd waar ze nog meer mee gaan komen :)!
IMG_6260[1]
Nog wat informatie op de onderkant :)
Deze doosjes kosten rond de 2 euro en volgens mij zitten er 56 zakdoekjes in
Kende jullie Kleenex al?
En koop jij wel eens de doosjes met een design?

xJasmijn
Doen jullie al mee aan deze winactie?
Je kan namelijk mee doen tot en met morgen :)!

6 gedachtes over “Kleenex Collection

  1. Ik vind het zelf een heel fijn merk! Wanneer je verkouden bent snuit je tenminste niet gelijk heel je huid kapot met deze tissues. En dat is zeker een groot pluspunt!
    De designverpakkingen vind ik het product ook net wat extra’s hebben. Zo is het toch minder erg om een doos in huis neer te zetten ;-)

Plaats een reactie