Win: Sieraden van Webstash & Comegetfashion

IMG_6145[1]
Hee allemaal,

Afgelopen mei bestond mijn blog 1 jaar,
Ik wou toen een winactie doen maar met wat,
Nu een half jaar later heb ik leuke sieraden voor een winactie.
Ook is deze winactie omdat ik bijna 20 volgers heb op bloglovin,
deze winactie begint dus zodra ik 20 volgers heb bereikt op bloglovin’
(De 20 volgers zijn bereikt!)

IMG_6145[1]
Dit zijn de sieraden die je kan winnen!

De gouden ketting is van Webstash en kan je zien in dit filmpje
Aangezien de ketting niet echt bij mij past leuk het me leuk om deze weg te geven!
De ketting is ter waarde van 14,95
Deze ketting is niet meer verkrijgbaar op de webshop.
Helaas is hij wel al uit de verpakking sorry!

De andere twee sieraden zijn van comegetfashion
Het zijn beide zilveren sieraden,
IMG_6138[1]
De zilveren spike armband is nog steeds te koop op comegetfashion
en heeft de waarde van 2,95 
Het is een armband waar je van moet houden maar valt wel heel erg op in je outfit!
IMG_6137[1]
De armband met balletjes kan ik nergens meer vinden,
Maar deze zie ik op dit moment erg veel terug komen in sieraden winkels waar ze
ze ongeveer voor 4,59 verkopen

Wat moet je nou doen om dit te winnen?

Volg mij op bloglovin
Abonneer op mijn YouTube

– Laat een reactie achter met een geldig e-mail adres zodat ik contact kan opnemen als je hebt gewonnen
Veder moet je in de reactie achter laten wat je hebt gedaan om te winnen :)! 

Wat je mag doen voor extra kans!;

Volg mij op Twitter  +1
Volg mij op Instagram +1

Heel veel succes!
Deze winactie duurt tot 15 november!

xJasmijn

15 gedachtes over “Win: Sieraden van Webstash & Comegetfashion

  1. Heyy, leuke winactie ik doe mee. Ik volg je op ingstagram ik heb op je youtube kanaal geabonneerd en ik volg je op ingstagram plus twitter !

    Liefs,Raveena.

  2. Pingback: Pickwick Wellbeing Moments | Wait For The Dream

  3. Pingback: NOTD: W7 37 Pink Paws | Wait For The Dream

  4. Pingback: Mini Shoplog! #2 | Wait For The Dream

  5. Pingback: Movie week <3 | Wait For The Dream

  6. Pingback: Kleenex Collection | Wait For The Dream

  7. Pingback: Het verschil tussen Conditioner en Crèmespoeling | Wait For The Dream

Plaats een reactie